به وبسایت مجموعه خودتان خوش آمدید

میز ناهار خوری چهار نفره

میز ناهار خوری 4 نفره

میز ناهار خوری 4 نفره بهترین انتخاب برای خانه‌ هایی با فضای کوچک و یا برای مهمانی‌ های خودمانی محسوب می‌ شود. استفاده از میز 4 نفره باعث می‌ شود تا افراد احساس کنند در یک محیط دنج و راحت به صرف وعده‌ های غذایی می‌‌پردازند. اندازه این میزها به‌ گونه‌ ای است که افراد به‌ راحتی و بدون احساس شلوغی و کم بودن فضا می‌ توانند از صرف غذای خود لذت ببرند.

انواع میز شیک ناهارخوری 4 نفره طراحی و به بازار عرضه شده‌ اند که هر کدام زیبایی مختص به خود را داشته و برای سبک‌ های خاصی از دکوراسیون مناسب هستند. اگر میز ناهار خوری خود را با توجه به دکوراسیون خانه و وسایل آن خریداری کنید، فضای داخل خانه شما، ظاهر بسیار زیبا و چشم‌ نوازی خواهد داشت. افرادی که خانه‌ هایی با فضای کم دارند با خرید یک میز شیک 4 نفره برای ناهارخوری می‌ توانند فضایی دلپذیر و زیبا در خانه خود ایجاد کنند.

این میزها در سبک‌ ها و مدل‌ های مختلف طراحی شده و شما می‌ توانید مطابق با دکوراسیون خانه خود، میز موردنظر را انتخاب کنید. برای مشاهده انواع میز ناهارخوری برای 4 نفر و قیمت آن‌ ها می‌ توانید به بالای همین صفحه مراجعه نمایید.

 

ابعاد میز ناهار خوری ۴ نفره

معمولاً یک استاندارد مشخص برای تولید میز ناهار خوری 4 نفره در نظر گرفته شده است؛ البته در بعضی از شرکت‌ ها، ابعاد میزها اندکی متفاوت‌ تر بوده ولی معمولاً بیشتر شرکت‌ ها، تولیدات خود را بر اساس سایز های استاندارد تولید می‌ کنند. اندازه استاندارد میزهای مستطیلی معمولاً 120 سانتی‌ متر در 80 سانتی‌ متر بوده و قطر استاندارد میزهای گرد 4 نفره حدود 100 سانتی‌ متر است.

انواع مواد اولیه برای تولید میز ناهار خوری 4 نفره

از مواد اولیه متفاوتی برای تولید انواع میز ناهارخوری 4 نفره استفاده می‌شود که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌‌پردازیم.

میز ناهارخوری شیشه‌ ای

میزهای ناهارخوری شیشه‌ای 4 نفره، یک گزینه عالی برای خانه‌هایی با فضای بسیار کم است که به دلیل انعکاس نور، فضای خانه را بزرگ‌تر از حد معمول نشان می‌دهند. همچنین، در خانه‌هایی با سبک طراحی و دکوراسیون مدرن و مینیمال حتماً برای هماهنگی با سایر اجزای خانه باید از میز شیشه‌ای استفاده شود. از بزرگ‌ترین مزایای استفاده از این میزها، تمیز کردن آسان آن‌ها در کمترین زمان ممکن است.

بیشتر بخوانید:  تولیدی میز عسلی

 

میز ناهارخوری مرمر

به دلیل ظاهر چشم‌ نواز سنگ مرمر، این روزها از آن در ساخت بسیاری از وسایل منزل مانند میز ناهار خوری 4 نفره استفاده می‌شود. میزهای ساخته شده از مرمر، ظاهر شکیل و زیبایی دارند و یک انتخاب عالی برای خانه‌ هایی با سبک کلاسیک به‌ شمار می‌ روند.

میز ناهارخوری فلزی

میزهای فلزی دوام و استحکام بسیار بالایی دارند؛ به همین دلیل از آن‌ ها بیشتر در رستوران‌ ها و آشپزخانه‌ ها استفاده می‌ کنند. البته این میزها یک انتخاب عالی برای خانه نیز است و در کمترین زمان ممکن و به‌ راحتی تمیز می‌ شوند.

میز ناهارخوری چوبی

استفاده از میزهای چوبی، حس بودن در طبیعت را به افراد القا می‌ کند. این میزها برای خانه‌ هایی با سبک کلاسیک و مدرن بسیار مناسب هستند. بهترین چوب برای تهیه میز، چوب راش است. میزهای چوبی دوام و استحکام بالایی دارند و در صورت آسیب نیز به‌ راحتی تعمیر می‌ شوند و تمیز کردن آن‌ ها نیز به‌ آسانی انجام می‌ شود.

 

انواع شکل میز ناهار خوری 4 نفره

میزهای ناهارخوری در مدل‌ های مختلفی طراحی و ساخته می‌ شوند که در ادامه با انواع شکل میز ناهارخوری برای 4 نفر آشنا می‌ شوید.

میز ناهارخوری گرد

میزهای گرد معمولاً حالت فانتزی به خانه بخشیده و بهترین انتخاب برای خانه‌ هایی با فضای بسیار کم هستند. گاهی اوقات افراد می‌ خواهند یک صندلی اضافه دور میز بچینند؛ اما به دلیل شکل میز نمی‌ توانند این کار را انجام دهند. استفاده از میز ناهار خوری 4 نفره گرد به افراد این امکان را می‌ دهد تا صندلی‌ های بیشتری دور میز بچینند.

میز ناهارخوری مستطیلی

میزهای ناهارخوری مستطیل شکل معمولاً حالت رسمی‌ تری نسبت به میزهای گرد به خانه می‌ بخشند. این میزها نیاز به دلیل اشغال فضای کم به‌ راحتی فضاهای خالی ناهارخوری یا سالن نشیمن را پر می‌ کنند و جای زیادی نیز اشغال نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید:  ساخت آباژور

انواع سبک‌ های طراحی میز ناهار خوری

برای انواع سبک‌ های طراحی دکوراسیون و خانه، میزهای ناهارخوری جدیدی به بازار عرضه شده است که این میزها معمولاً از جنس فلز، چوب و شیشه هستند. علاوه بر این، مدل‌ های جدید برای مکان‌ هایی با مساحت کم مثل آپارتمان‌ های کوچک بسیار مناسب می‌ باشند. این میزها معمولاً به‌ راحتی جمع شده و یا بزرگ‌ تر می‌ شوند و برای پذیرایی از میهمانان نیز بسیار مناسب هستند. در ادامه این سبک‌ ها را مورد بررسی قرار می‌ دهیم.

 

میز ناهار خوری اسپرت

میزهای 4 نفره اسپرت، از مهمترین مدل‌ های مورد پسند جوانان هستند. همچنین، میزهای ناهارخوری اسپرت ظاهر بسیار جمع و جورتری نسبت به سایر مدل‌ ها دارند و به همین دلیل، برای خوابگاه‌ های دانشجویی و سوییت‌ ها بسیار مناسب هستند.

میز ناهار خوری کلاسیک

این نوع از میز ناهار خوری 4 نفره همانطور که از نامش مشخص است برای خانه‌ هایی با سبک و دکوراسیون کلاسیک بهترین گزینه محسوب می‌ شود. این مدل میزها از چوب تهیه شده و بعضی مدل‌ ها دارای منبت‌ کاری نیز هستند. سطح این میزها صاف و براق بوده و به همین دلیل به خانه‌ هایی با سبک کلاسیک ظاهر زیبا و دلپذیری می‌ بخشد.

میز ناهار خوری مدرن

میز ناهار خوری 4 نفره مدرن، از محبوب‌ ترین مدل‌ های پرفروش بوده که برای خانه‌ هایی با سبک مدرن بهترین انتخاب به‌ شمار می‌ روند. این میزها ظاهر بسیار ساده‌ ای دارند؛ ولی در عین سادگی بسیار شیک هستند. سبک معماری و طراحی مدرن بیشتر بر سادگی در عین زیبایی تأکید دارد و این میزها نیز با توجه به معیارهای این سبک ساخته می‌ شوند.

میز ناهار خوری ۴ نفره ارزان قیمت

قیمت میز ناهارخوری برای 4 نفر به عوامل مختلفی مانند مواد اولیه مورد استفاده در ساخت میز، شکل میز، برند تولیدکننده و کیفیت کار بستگی دارد. خرید میز 4 نفره ناهارخوری ارزان‌‌قیمت یکی از بزرگ‌ ترین دغدغه افرادی است که بودجه کمی دارند. بسیاری از افراد هنگامی که واژه ارزان‌ قیمت را می‌ شنوند تصور می‌ کنند که ارزان‌ بودن به دلیل بی‌ کیفیت‌ بودن است.

بیشتر بخوانید:  آباژور فانتزی

این تصور کاملاً اشتباه بوده و بسیاری از کارخانه‌ ها و فروشگاه‌ های اینترنتی فروش انواع میز ناهارخوری، برای رفاه حال مشتریان خود انواع میز را با ارزان‌ ترین قیمت و متناسب با بودجه مشتریان به آن‌ ها عرضه می‌ کنند. در همین صفحه شما عزیزان می‌ توانید انواع میز 4 نفره ناهارخوری با قیمت‌ های مختلف را مشاهده و متناسب با بودجه خود میز موردنظر را خریداری کنید.

 

خرید آنلاین میز ناهارخوری 4 نفره

خرید آنلاین میزهای ناهارخوری با توجه به عوامل مختلفی مانند رنگ، انواع شکل، جنس میز، فضای خانه موردنظر، بودجه، سبک طراحی خانه و دکوراسیون انجام می‌شود. با توجه به تعداد زیاد فروشگاه‌های اینترنتی و انواع میز، قطعاً جستجو بین این فروشگاه‌ها کاری بسیار مشکل است؛ از سویی پیدا کردن یک فروشگاه اینترنتی معتبر که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت نیز بفروشد آسان نخواهد بود.

کارخانه تهران دکور انواع میز ناهار خوری را در ابعاد مختلف و با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار می‌کند. این مرکز همچنین شرایطی را فراهم کرده تا مشتریان گرامی بتوانند بدون سردرگمی انواع میز ناهارخوری را همراه با قیمت و مشخصات آن‌ها در سایت این کارخانه مشاهده کنند.

در واقع، این کار باعث شده تا مشتریان توانایی مقایسه انواع میز با قیمت‌های آن‌ها را در یک جا داشته و میز مناسب و موردنظر خود را خریداری کنند و در پایان تنها با چند کلیک ساده، محصول را انتخاب و درب خانه خود تحویل بگیرند. کلیه محصولات این کارخانه دارای گارانتی و ضمانت اصالت هستند و مشتریان نباید از بابت کیفیت و قیمت نگرانی به خود راه دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
دسته‌ها