به وبسایت مجموعه خودتان خوش آمدید

نور و روشنایی

نور و روشنایی
انتخاب دسته بندی ها

نور و روشنایی

محصولات نور و روشنایی تنوع بالایی دارند. هر یک از محصولاتی که زیر مجموعه ی لوازم روشنایی محیط ها می باشند،کاربردهای متفاوتی دارند. در ادامه اسامی برخی از کالاهای مرتبط به نور و روشنایی را ارائه می نمائیم. در این لیست می‌توان به انواع آباژور رو میزی،آباژور ایستاده،آباژور مدرن،آباژور‌کلاسیک،آباژور چوبی، انواع گوناگونی از لوستر،لوستر چوبی،لوستر چینی،لوستر کریستال و لوستر کریستال اشاره کرد. به ندرت میتوان خانه ای رادید که از محصولات نور و روشنایی مدرن در آن استفاده نشده باشد. فروشگاه اینترنتی تهران دکور هر کدام از محصولات لوستر و آباژور را به طور مجزا دسته بندی نموده است. لذا هر یک از مشتریان می توانند به راحتی اطلاعات و تصاویر محصول مورد نیازشان را در صفحه ی نور و روشنایی بررسی و در آخر تهیه نمایند.

لوازم روشنایی

امروزه لوازم نور و روشنایی کاربرد فراوانی در فضاهای مسکونی و اداری دارند‌. این محصولات علاوه بر کاربردی بودنشان، جلوه ی زیبا و خاصی را در محیط ها ایجاد می کنند. هر یک از محصولات آباژور و لوستر از کالاهای نور و روشنایی میباشند. به منظور زیبا شدن هر محیط بهتر است از محصول های روشنایی استفاده کرد. کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی تهران دکور با توجه به متراژ هر یک از فضاها، محصولات نور و روشنایی را در ابعاد مختلف و مدل های متنوع جهت تامین نیاز مشتریان، فراهم نموده اند.

محصولات لوستر

به منظور نور پردازی در یک محیط می توان از محصولات لوستر بهره گرفت. این محصول علاوه بر نورپردازی در فضاها، موجب زیبایی چشم نواز یک محیط می شود. امروزه به دلیل نیاز مردم به استفاده ی محصولات لوستر در منازل مسکونی،مکان های اداری، شرکت ها، تالارهای پذیرایی و… تولید این محصول در طرح های مختلف امری ضروری است. در فروشگاه اینترنتی تهران دکور انواع لوستر چوبی،لوستر کریستالی،لوستر کلاسیک و لوستر مدرن موجود می باشد. در منازل مسکونی از لوسترها در آشپزخانه، پذیرایی، تراس و اتاق خواب استفاده می نمایند.

خرید آباژور

خرید آباژور در هنگام اسباب کشی و یا بازسازی منازل انجام می گیرد. این محصول در مدل های ایستاده و رومیزی تولید و عرضه می شود. آباژور در نوع خود یک محصول کاربردی و منحصر به فرد می باشد. مشتریان می توانند در هنگام خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی تهران دکور، رنگ بندی و مدل مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نمایند. تمامی محصولات نور و روشنایی تهران دکور از متریال مصرفی بسیار مرغوب و با کیفیت تهیه و تولید شده است. این فروشگاه دارای 200 نوع آباژور در سایزها، رنگ ها و متریال های گوناگون است.

لوستر مدرن

لوستر مدرن با توجه به نوع معماری یک مکان مورد استفاده قرار می گیرد. پس از مرحله ی طراحی دکوراسیون داخلی، مرحله ی دوم انتخاب محصولات هماهنگ با سبک طراحی می باشد. لوستر مدرن با توجه به ویژگی های سبک خود، دارای خطوط یاده بوده و باعث ایجاد حس آرامش و سادگی محیط می گردد.

آباژور کلاسیک

آباژور کلاسیک بسیار شیک و زیبا می باشد. در این محصول ایده های خلاقانه ی سبک کلاسیک لحاظ شده است. در سال های اخیر تولید محصول آباژور کلاسیک افزایش یافته است. در بیشتر منازل مسکونی با طراحی سبک کلاسیک این محصول استفاده می شود.

آباژور چوبی و فلزی

در فروشگاه اینترنتی تهران دکور انواع گوناگونی از آباژور چوبی و فلزی عرضه می شود. محصولاتی اعم از دیواری و رومیزی با دو متریال ذکر شده، جهت ارائه و فروش به مشتریان فراهم شده است. طراحان سایت تهران دکور با طراحی کاربری بسیار آسان، صفحه خرید اینترنتی آباژور را برای تهیه ی این محصول ایجاد کرده اند.