به وبسایت مجموعه خودتان خوش آمدید

آباژور با چه متریال هایی ساخته می شود؟

آباژور

در این مقاله از تهران دکور می خواهیم مطلع شویم آباژور با چه متریال هایی ساخته می شود؟ یک محصول کاربردی که امروزه بیشتر افراد به جنبه ی زیبایی آن توجه می‌نماید. بخاطر داشتن همین باور در میان مردم، تولید کنندگان انواع آباژور را با جنس چوبی،شیشه ای،فلزی،رزینی،پلی استر،سرامیکی و استیل می سازند. به دلیل تقاضای زیاد مردم، این کالا همواره دستخوش تغییرات ظاهری و همراه با ایجاد خلاقیت در هنگام تولید بوده است. لذا مردم در هنگام خرید اینترنتی آباژور، قدرت و حق انتخاب خیلی بالایی نسبت به سایر محصولات دارند. شیلدها(کلاهک ها) نیز در جنس های مختلفی طراحی می شوند. هر متریال دارای ویژگی های مثبت و منفی می باشد. ما در هنگام خرید محصول آباژور، میبایست، این نکات را بررسی کرده و سپس اقدام کنیم. مهمترین و اصلی ترین موضوع در وقت انتخاب متریال آباژور، توجه به کیفیت و مرغوبیت آن می باشد. چرا که اگر یک کالا با استفاده از جنس مصرفی مطلوب تهیه شده باشد،طول عمر بسیار زیادی خواهد داشت.

آباژور با چه متریال هایی ساخته می شود؟

تولید آباژور چوبی

تولید آباژور چوبی به مراتب سخت تر و زمانبر از سایر متریال ها است. طراحی و ساخت تزئینی های چوبی همیشه و در هر زمان ظریف کاری و دقت بالایی را می طلبد. در جاهایی که در طراحی دکوراسیون محیط شان بیشتر‌ از وسایل چوبی بهره گرفته اند، آباژور چوبی را نیز قطعا مشاهده خواهید کرد. بوی خاص چوب،انرژی طبیعی و بالای آن هر فردی را تشویق می‌کند تا کالاهای چوبی را بیشتر استفاده کند. خرید بالای چراغ چوبی، سبب افزایش تولید آباژور چوبی در کارخانه های نور و روشنایی شده است.

بیشتر بخوانید:  راهنمای انتخاب شید آباژور

 

ساخت آباژور فلزی

در این بخش از تهران دکور قصد داریم شما را با نحوه ی ساخت آباژور فلزی آشنا کنیم. همانطور که می توانید تولید یک محصول نیازمند سپری کردن مراحلی می باشد، در پایین مراحل ساختن یک کالای چراغ خواب را برایتان شرح می دهیم. در اولین مرحله متریال مصرفی را جهت ساخت آباژور فلزی فراهم می نمائیم. پایه ی فلزی(لوله ای شکل) سیم،لامپ، اسکلت قرارگیری کلاهک،پارچه ی کلاهک و کلید روشن و خاموش از جمله قطعاتی هستند که ما در مرحله ی اول جهت مونتاژ نیاز داریم. در مرحله ی بعدی اقدام به سر هم کردن و یا متصل نمودن این قطعه ها به یکدیگر می کنیم. هر یک از ما می توانیم به همین راحتی با تهیه ی قطعات مورد نیاز، ساخت آباژور فلزی در منزلمان انجام دهیم.

 

ّآباژور ایستاده
ّآباژور ایستاده

آباژور شیشه ای

آباژور شیشه ای محصولی جدید و نوآوری شده است. پایه ی این محصول از جنس شیشه ایجاد می گردد. پایه ی آباژور شیشه ای همانند گلدان ها می باشد. در برخی اوقات این وسیله را با ترکیب فلز و شیشه میسازند. آباژور شیشه ای قابلیت این را دارد که هم به صورت رو میزی و هم به صورت ایستاده تولید شود. اگر بخواهیم سبک این محصول را بدانیم، باید بگوییم این نوع چراغ خواب تداعی گر سبک کلاسیک در محیط ها است. در خانه هایی که فضای آن ها به شکل سنتی و سلطنتی طراحی شده، آباژور شیشه ای یک عنصر مهم و مجذوب کننده برای این نوع محیط ها خواهد بود.

ّآباژور ایستاده

آباژور فلزی

آباژور فلزی اغلب در مکان هایی با سبک مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع جنس به کارگرفته شده در این کالای فلزی، از متریال های گوناگونی نظیر برنز و استیل می باشد. آباژور فلزی در رنگ های سفید،مشکی،طلایی د سیلور تولید و عرضه می‌گردد. طول عمر بالای این وسیله بدون شک یک وجه تمایز نسبت به دیگر کالاها است. در بخش فروشگاهی وبسایت تهران دکور، می‌توانید اشکال مختلفی از انواع آباژور فلزی را در طرح ها و رنگ های گوناگون ملاحظه کنید.

بیشتر بخوانید:  آباژور در چه سبک هایی تولید می شود؟

ّآباژور ایستاده

جذابیت آباژور سنگی در مکان ها

جذابیت آباژور سنگی در مکان های ویژه بسیار چشم گیر است. این کالا بیشتر در کاخ های لوکس، ویلاهای بسیار بزرگ و با شکوه حضور دارد.

ّآباژور ایستاده

آباژور رزینی، پلی استر، سرامیکی و استیل

آباژور رزینی،پلی استر،سرامیکی و استیل همگی یک کارایی دارند. اما هر کدام در یک جای خاص و برای محیط متفاوتی طراحی و تولید گشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
دسته‌ها