به وبسایت مجموعه خودتان خوش آمدید

آباژور در چه مدل هایی ساخته می شود؟

آباژور

آباژور در چه مدل هایی ساخته می شود؟ این محصول زیبا و دلربا در نوع های مخلفتی تولید و روانه ی بازار می شود. آباژور رومیزی، آباژور پایه بلند،آباژور دیواری،آباژور خمیده و آباژور سقفی هر کدام از شکل های گوناگون چراغ خواب می باشند. کاربرد و شکل هر مدل از نام آن تا حدودی قابل مشاهده است. به طور مثال آباژور رومیزی بر روی انواع میز مورد استفاده قرار می گیرد. شکل و ارتفاع پایه، نوع هر چراغ خواب را نمایان می کند. به همین علت بسیاری از افراد در هنگام خرید آباژور، بسیار آسان محصول مورد نیاز با فضا و مکان خود را ارزیابی و سپس تهیه می کنند. نکته ی جالب توجه و فوق العاده ی دیگر در رابطه با انواع محصولات چراغ خواب، تولید هر مدل در متریال های چوبی،فلزی،سرامیکی،فایبر گلاس و رنگ های مختلف می باشد.

آباژور
آباژور

آباژور رومیزی چیست و در چه جاهایی استفاده می شود؟

آباژور رومیزی چیست و در چه جاهایی استفاده می شود؟ این محصول وسیله ای است که اغلب به عنوان چراغ مطالعه و چراغ خواب مورد استفاده واقع می شود. در بیشتر خانه ها کنار تخت خواب ها، بر روی پا تختی آباژور رومیزی قرار می‌گیرد. لذا مردم در زمان استراحتشان قبل از اینکه بخوابند نور چراغ خواب را تنظیم میکنند. این کار سبب ایجاد نور ملایم و آرامش بخش در محیط شده و در نهایت به حس سبکی و راحت خوابیدن افراد کمک می‌کند. میز تلفن و میز کنسول، از دیگر جاهایی هستند که این کالا بر رویشان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:  آباژور در چه موقعیت هایی در خانه ها استفاده می شود؟

 

آباژور

کاربرد آباژور پایه بلند و شکل آن

در این مقاله به شرح کاربرد آباژور پایه بلند و شکل آن می پردازیم. در بیشتر اوقات از این وسیله در کنار سالن های پذیرایی، سالن های نشیمن و آشپزخانه ها استفاده می گردد. اگر به دنبال یک محصول منحصر به فرد و کم جا می‌گردید، پیشنهاد متخصصین محصول فروشگاه تهران دکور، بهره گیری از آباژور پایه بلند در دکوراسیون داخلی تان می باشد. یک دکوری جذاب که در ارتفاع بلند طراحی و ساخته می شود. آباژو پایه بلند فضای محیط را بسیار با شکوه و بزرگ جلوه می دهد.

آباژور

آباژور دیواری به چه شکل است؟

آباژور دیواری به چه شکل است؟ فرم این نوع از چراغ خواب با بقیه ی مدل های دیگر تفاوت دارد. بیش از ۹۰ درصد از انواع آباژور، به صورت پایه دار تولید می شوند. اما این نوع به شکل بدون پایه طراحی شده و اغلب برو زدی دیوار نصب می شود. یکی از ویژگی های کاربردی و مهم آباژور دیواری، متعادلسازی و جهت بخشی نور لامپ ها و لوسترها می باشد. پس به جرات می‌توان بیان کردن،چراغ خواب ها علاوه بر اینکه به عنوان تزئینی استفاده می شوند، یک کالای کاملا کاربردی و مکمل برای هر مکان هستند.

آباژور
آباژور

آباژور خمیده چیست؟

آباژور خمیده چیست؟ در بخش نظرسنجی وبسایت تهران دکور، سوالی که بسیار تکرار می شود. آباژور خمیده یک نوع چراغ خواب مدرن بوده و امروزه به صورت یک اثر هنری در محیط ها حضور دارد.

آباژور
آباژور

آباژور سقفی چیست؟

آباژور سقفی چیست؟ اگر بگوییم چراغ خواب سقفی همان لوستر است، بی راه نگفته ایم. آباژور سقفی دقیقا همانند لوستر ها بوده و تنوع متریال بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:  قیمت انواع آباژور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
دسته‌ها