به وبسایت مجموعه خودتان خوش آمدید
اتاق خواب

درون هر خانه فضای خصوصی ای به نام اتاق خواب برای استراحت کردن افراد وجود دارد. این مکان جزء مهم ترین فضاها در خانه ها می باشد. در اتاق خواب ها به منظور رفاه بیشتر افراد وسایل مهمی همچون تخت خواب،میز آرایش،پا تختی،میز تحریر و کمد لباس وجود دارد. با این مقاله از فروشگاه اینترنتی تهران دکور همراه باشید تا با بهترین روش طراحی و دیزاین اتاق خواب+عکس و مدل های گوناگون آشنا شوید. لحاظ و اجرای تکنیک ها و نکات کاربردی در زمان طراحی و چینش دکوراسیون داخلی منزل، سبب زیباتر شدن محیط مان خواهد شد. قطعا استفاده از کالاهای دکوری مناسب، نورپردازی خوب،رنگ بندی متناسب با فضایمان و بهره گیری از سرویس خواب استاندارد می تواند اتاق خواب ما را دلنشین تر و متفاوت تر کند. مهم ترین اصل در این فضا ایجاد محیطی پر از آرامش و لذت بخش است، به همین دلیل چیدمان اصولی و درست وسایل دکوراسیون بسیار مهم می باشد. با اجرای چند ترفند و تکنیک ساده می توان اتاق خواب شیک و جذابی را خلق کرد. در ادامه چند روش مختلف طراحی،مدل ها و عکس های آن ها برای آشنایی بیشتر علاقه مندان درج شده است.

بهترین روش طراحی و دیزاین اتاق خواب+عکس و مدل

در این بخش بهترین روش طراحی و دیزاین اتاق خواب+عکس و مدل های آن را می بینیم. برای رسیدن به این هدف مهم، کافی است چند نکته ی مهم را در زمان طراحی این فضا رعایت کنیم. توجه به رنگ و ترکیب رنگ ها در طراحی اتاق خواب ها از نکات کلیدی ای می باشد که میبایست به آن توجه کنیم. استفاده از رنگ های آبی،زرد گرم،سبز آرام بخش،نقره ای شیک و لوکس می تواند محیط مان را بسیار زیبا کند. رنگ آمیزی فضای خصوصی مان با رنگ های بالا قطعا در روند خواب بهتر و عمیق تر ما نیز نقش بسزایی دارند. پس ضروری است که در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خوابمان به روانشناسی و ترکیب رنگ ها توجه نمائیم. دومین موضوع مهم انتخاب وسایل دکوری مناسب با ابعاد و سبک چیدمانمان می باشد. نکته ی مهم اینکه وقتی می خواهیم وسایل دکوری را خریداری کنیم، مجددا توجه به رنگ و ست کردن رنگ اتاق خواب با سرویس خواب بسیار موضوع مهمی است. تصاویری که در پایین این مطلب مشاهده می کنید، دکوراسیون هر کدام را بر اساس رنگ های آرامش بخش طراحی کرده اند.

بیشتر بخوانید:  چیدمان منزل

اتاق خواب

مهم ترین و کاربردی ترین محصولات در اتاق خواب ها

سرویس خواب،آینه،میز آرایش،کمد دیواری،جالباسی،کفپوش و فرش از مهم ترین و کابردی ترین محصولات در اتاق خواب ها می باشند. در زندگی های امروزی بودن وسایل دکوراسیون منزل در هر خانه به یک ضرورت مهم تبدیل شده است. چرا که بهره گیری از هر کدام از این محصولات، آسایش و رفاه ما را در اتاق خواب شخصی مان بیشتر می کند. تخت خواب استاندارد خواب لذت بخش را به ما هدیه می دهد و کمد دیواری و جا لباسی کمکمان می کنند تا در صورت نیاز راحت تر لباس هایمان را تعویض کنیم. بی راه نیست اگر بگوییم هر کدام از وسایل موجود در اتاق خوابمان کاربری خاص خودشان را دارند. بعد از اینکه لباس مورد نظرمان را می پوشیم، قطعا نیاز به آینه و میز کنسول داریم، تا بتوانیم خود را آرایش کنیم. کالاهایی که درباره ی آنها صحبت کردیم، همگی جزء مهم ترین محصولات در اتاق خواب ها می باشند.

اتاق خواب

تاثیر سرویس خواب در زیبایی دکوراسیون اتاق خواب

این نکته را نباید فراموش کنیم که تاثیر سرویس خواب در زیبایی دکوراسیون اتاق خواب چقدر زیاد است. بله این محصول قابلیت این را دارد که محیط خصوصی ما را زیبا و یا زشت کند. پس در زمان خرید انواع سرویس خواب میبایست به شکل، جنس و رنگ آن توجه نمائیم. به طور مثال اگر رنگ اتاق خواب ما زرد است، انتخاب یک محصول زرد قطعا می تواند فضای ما را بد جلوه می دهد. استفاده و به کارگیری رنگ بندی متضاد و ست کردن درست آنها با یکدیگر می تواند اتاق خواب ما را جذاب تر و خاص تر کند. نکته ی کلیدی دیگر شکل و شمایل کالای خوابمان می باشد، مثلا اگر سبک چیدمان محصولات ما مدرن است، میبایست سرویس خواب مدرن و ساده انتخاب کنیم. اگر غیر از این عمل کنیم، بدون شک در هنگام ورود به اتاق خواب حس خوبی را دریافت نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:  آشپزخانه

اتاق خواب

انتخاب پرده و رنگ آن در اتاق خواب

یکی از مراحلی که در زمان طراحی دکواسیون منزل برای خانوم های خانه دار مهم است،انتخاب پرده و رنگ آن در اتاق خواب می باشد. با انتخاب پارچه با رنگی کم رنگ فضایی دلچسب و توام با آرامش را ایجاد می کنیم. در زمان انتخاب پرده بهتر است از مدل های طرح دار استفاده کنیم، چرا که این شکل کالا می تواند اتاق خواب های ساده را شیک تر و جذاب تر کند. یک نکته اینکه، در زمان خرید پرده دقت کنیم که رنگ آن با دیوار و دیگر وسایل دکوری همخوانی داشته باشد. همچنین برای اینکه فضای خصوصی مان با شکوه تر شود، بهتر است پرده را از سقف تا کف فضایمان نصب کنیم. در اتاق خواب کودک دختر و پسر رنگ و نوع طرح پرده با توجه به روحیه ی شاد آن ها انتخاب می گردد. رنگ صورتی و آبی بهترین و پرطرفدارترین رنگی می باشد که خانواده ها برای کودکان دختر و پسر استفاده می کنند.

اتاق خواب

ترفندها و تکنیک های ساده برای چیدمان اتاق خواب

در این مطلب از تهران دکور به صورت کوتاه و مختصر ترفندها و تکنیک های ساده برای چیدمان اتاق خواب را توضیح می دهیم. اولین و مهم ترین نکته این است که از رنگ های خنثی بیشتر استفاده کنیم، بدین ترتیب محیطمان را بسیار لطیف و زیبا می نمائیم. دومین موضوع حائز اهمیت،توجه به نوع چینش وسایلمان است، کالاهای دکوری میبایست طوری چیده شوند که ما بتوانیم رفت و آمد و عبور و مرور راحتی در اتاق خواب داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:  اتاق نوزاد

اتاق خواب

چند مدل چینش دکوراسیون اتاق خواب+عکس

چند مدل چینش دکوراسیون اتاق خواب+عکس رو برای شما علاقه مندان آماده کردیم تا بتونید محیط خودتون رو به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. متخصصین تولید محتوای تهران دکور عکس های با کیفیت و کاربردی را جهت تامین نیاز مخاطبین آماده نموده اند. در پایین این مطلب تصاویر،مطالب و تمامی مدل های مربوط به چیدمان اتاق خواب درج شده است. برای آشنایی بیشتر با اتاق خواب مدرن،اتاق خواب کودک،اتاق خواب نوزاد و اتاق خواب عروس با ما همراه باشید.

اتاق خواب

اتاق خواب

اتاق خواب

اتاق خواب

اتاق خواب

اتاق خواب اتاق خواب

اتاق خواب

اتاق خواب اتاق خواب اتاق خواب اتاق خواب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
دسته‌ها