به وبسایت مجموعه خودتان خوش آمدید
آشپزخانه

در هنگام بازسازی و ساخت هر خانه یکی از مهم ترین کارها طراحی دکوراسیون آشپزخانه است. این مکان به دلیل حضور طولانی مدت بانوان در طول شبانه روز، میبایست محیطی جذاب و با کاربری آسان باشد. برای رسیدن به چنین هدفی ما نیاز به طراحی حرفه ای فضای خودمان داریم. ما در این مقاله جدیدترین مدل های طراحی دکوراسیون آشپزخانه و بهترین سبک چیدمان را برایتان آماده کرده ایم. با دانستن یک سری نکات و رعایت آنها در زمان دیزاین خانه می توانیم محیطی آرامش و بخش و شیکی را فراهم کنیم. با توجه به اینکه خانوم های خانه دار لحظات زیادی را در این مکان سپری می کنند، ما باید چیدمان وسایل دکوراسیون آشپزخانه را طوری انجام دهیم که آنها بتوانند راحت در این فضا تردد کنند و دوم اینکه دسترسی به لوازم مهمی همچون فر،گاز و ماشین ظرفشویی برای استفاده بسیار آسان باشد. اگر می خواهید دکوراسیون آشپزخانه ی خود را زیبا و منحصر به فرد و اصولی طراحی کنید، بهتر است از یک شیوه و سبک استاندارد استفاده نمائید. به طور نمونه شما وقتی تصمیم می گیرید محیطتان را با بهره گیری از سبک مدرن دیزاین کنید، نقشه و مسیر راه خود را تا حدودی مشخص می کنید. بدین ترتیب شما با دانستن این مهم، در هنگام انتخاب رنگ و وسایل دکوراسیون آشپزخانه و همچنین در زمان چیدمان آنها می توانید با سرعت زیادی این کار را انجام دهید.

آشپزخانه

جدیدترین مدل های طراحی دکوراسیون آشپزخانه

در این بخش با جدیدترین مدل های طراحی دکوراسیون آشپزخانه در سبک های مختلف آشنا می شویم و عکس های آنها را مشاهده می کنیم. هر روشی برای اجرا شدن در فضای متناسب با خود ابداع شده است. مثلا طراحی دکوراسیون آشپزخانه سبک مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک و جزیره ای هر کدام المان ها و ویژگی های متمایز خود را دارا می باشند و افراد با توجه به سلیقه ی خود یکی از این نوع چینش را انتخاب می نمایند. اما به روزترین و جدیدترین چیدمان در آشپزخانه های امروزی سبک مدرن است. از المان ها و ویژگی های این روش چیدمان می توان به تهیه ی کابینت های ساده، وسایل فلزی و تزئینی شیک اشاره کرد.  در زمان دیزاین آشپزخانه به کمک سبک مدرن هماهنگی و ایجاد هارمونی یک موضوع مهم می باشد، پس در هنگام انتخاب وسایل و رنگ آن ها می بایست دقت کنیم.

بیشتر بخوانید:  چیدمان منزل

آشپزخانه

زیباترین دکوراسیون آشپزخانه کدام سبک است؟

هر کدام از سبک های طراحی دکوراسیون آشپزخانه زیبایی خاص و منحصر به فرد خود را دارا می باشند. آشپزخانه قلب خانه ی ماست و ما اغلب زمان خود را به منظور صرف غذا و دور همی هایمان در آن سپری می کنیم. پس بهتر است نوع دکوراسیون آشپزخانه مان را طوری انتخاب کنیم که باب میل و سلیقه ی شخصی مان باشد. سبک مدرن یکی از محبوب ترین چیدمان ها در میان مردم است، محبوبیت آن بخاطر سادگی و اجتناب از شلوغی در وسایل دکوری و ساده بودن کابینت ها می باشد. سبک روستایی این نوع آشپزخانه ظاهری شبیه به خانه های روستایی دارد. در اینگونه فضاها استفاده از چوب و وسایل چوبی بسیار زیاد است. کابینت های بالایی در این آشپزخانه ها برای سهولت بیشتر بدون درب می باشند. سبک مینیمال یکی دیگر از سبک های خاص و جدید می باشد. هر کدام از روش های چیدمان طراحی دکوراسیون آشپزخانه اگر متناسب با یک محیط انتخاب شوند، زیبایی ها و جذابیت های خودشان را بروز می دهند.

آشپزخانه

آشپزخانه

 

آشپزخانه

نحوه ی چیدمان دکوراسیون آشپزخانه سبک مدرن

با ما همراه باشید تا با نحوه ی چیدمان دکوراسیون آشپزخانه سبک مدرن بیشتر آشنا شوید. با استفاده از ایده های خلاقانه و کاربردی می توانیم دکوراسیون زیبا و رویایی مدرنی برای محیط خانه ی خودمان طراحی کنیم. از مهم ترین نکات در زمان طراحی به شیوه مدرن، ساده بودن کابینت ها و لوازم موجود همچون میز ناهار خوری در آشپزخانه می باشد. در طراحی این سبک دکوراسیون آشپزخانه، نصب پیشخوان یا کانتر یک عضو و مهم و کاربردی است. همچنین نورپردازی مناسب و میزان شدت نور بر اساس کاربرد وسیله های درون یک آشپزخانه از ویژگی های سبک مدرن می باشد. معمولا امروزه از نور مخفی در زیر کابینت ها استفاده می گردد. وجود این نورهای ملایم، در زمان شب علاوه بر شیک شدن و جذابیت بصری محیط مان را آرامش بخش و دلنشین تر می کند.

بیشتر بخوانید:  اتاق نوزاد

آشپزخانه

وسایل مورد نیاز در زمان چینش دکوراسیون آشپزخانه

وسایل مورد نیاز در دکوراسیون آشپزخانه همان هایی هستند که برایمان رفاه را به همراه دارند. وجود لوازم برقی همچون فر،مایکروویو،اسنک ساز و چای ساز در این مکان بسیار ضروری و کاربردی است. ماشین ظرفشویی،گاز،هود،سینک ظرفشویی،کابینت و میز ناهارخوری از دیگر وسایل مهمی هستند که میبایست در دکوراسیون آشپزخانه وجود داشته باشند. وسایلی که نام آنها را گفتیم همگی به منظور انجام کارهای مربوط به پخت و پز و صرف غذا و شستن ظروف می باشند. جدای از موارد بالا یکسری کالاها هستند که می توانند زیبایی را به محیط ما هدیه دهند. استفاده از پرده با رنگ هماهنگ با دکواسیون آشپزخانه مان، بهره گیری از لوستر لوکس، گذاشتن یک گلدان طبیعی در فضایمان میتواند محیطی صمیمی و لذت بخشی را برای افراد یک خانواده فراهم کند.

آشپزخانه

ویژگی های دکوراسیون آشپزخانه ایرانی چیست؟

در این مطلب ویژگی های دکوراسیون آشپزخانه ایرانی را مورد بررسی قرار می دهیم. اصلی ترین رکن در زمان طراحی فضای ایرانی توجه به کابینت ها می باشد. کابینت های ام دی اف و چوبی و یا طرح چوب از مدل های جذاب و محبوب این سبک هستند که مردم علاقه ی زیادی به این طرح ها دارند. در 15 سال گذشته بخاطر طراحی اپن در آشپزخانه ها، مردم توجه ویژه ای به چیدمان و رنگ بندی لوازم موجود در این مکان دارند.

آشپزخانه

بهترین شکل طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک

طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک فوت و فن هایی دارد که ما در این بخش به شما ارائه می دهیم. امروزه بیش از 80 درصد آشپزخانه ها در هر خانه در ابعاد کوچکتری طراحی می شوند. برای اینکه آشپزخانه مان بزرگ تر دیده شود می توانیم از رنگ های روشن استفاده نمائیم. دومین نکته ی قابل اجرا برای این محیط، چیدمان دکوراسیونی ساده و شیک است. همچنین ما می توانیم با نورپردازی مناسب، آشپزخانه ی کوچک خودمان را دلپذیرتر کنیم.

بیشتر بخوانید:  اتاق خواب

 آشپرخانه

 آشپرخانه

 آشپرخانه

 آشپرخانه

 آشپرخانه

 آشپرخانه

 آشپرخانه

 آشپزخانه

 آشپزخانه

 آشپزخانه

 آشپزخانه

 آشپزخانه

 آشپزخانه

 آشپزخانه

 آشپزخانه

 آشپزخانه

 آشپزخانه

 آشپزخانه

 آشپزخانه

 آشپزخانه

 آشپزخانه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
دسته‌ها