به وبسایت مجموعه خودتان خوش آمدید
اتاق نوزاد

نوازادان بخاطر حضور تازه شان در این کره ی خاکی نیازمند توجه ویژه ای هستند، چیدمان درست و استاندارد اتاق نوزاد از موارد بسیار مهم می باشد. حفظ آرامش و انرژی مثبت کودک تازه متولد شده مان در محیطی که در آن زندگی می کند، نکته ی ویژه ای است که میبایست عملی شود. با استفاده از راهنمای تزئین اتاق نوزاد پسر و راهنمای تزئین اتاق نوزاد دختر می توان به این مهم دست یافت. ما در این مقاله از تهران دکور نکات منحصر به فرد و کلیدیه طراحی این محیط را برایتان آماده کرده ایم. در اتاق نوزاد علاوه بر اینکه یکسری لوازم پایه میبایست تهیه شوند، همچنین وسایل دیگری را نیز برای افزایش رفاه و آسایش بیشتر کودک عزیزمان باید تهیه کنیم. در زمان چینش لوازم دکوراسیون داخلی در این مکان، بهتر است این محیط را خلوت و از ایجاد هرگونه شلوغی جلوگیری گردد. هر چقدر اتاق نوزاد خلوت تر و وسایل اضافی کمتری داشته باشد، همانقدر نوزادمان احساس آرامش بیشتری را تجربه می کند. یک تکنیک ویژه ای که در هنگام طراحی این فضا یاری دهنده ی ما خواهد بود، انتخاب رنگ مناسب است. طراحان و کارشناسان رنگ صورتی را برای اتاق نوزاد دختر و برای پسرها رنگ آبی را بهترین رنگ می دانند.

اتاق نوزاد

راهنمای تزئین اتاق نوزاد پسر با عکس

طراحی و تزئین اتاق نوزاد پسر مستلزم داشتن دانش ترکیب رنگ ها می باشد. اصلی ترین موضوعی که می توان در این بخش به آن اشاره نمود، استفاده از پالت رنگی سنگین است. اما اگر فقط اتاق نوزاد پسر را به صورت تک رنگ از اینگونه طیف رنگی استفاده نمائیم، فضایی کسل کننده و سرد و بی روح خواهد شد. پس راه حل آن چیست؟ ما در این بخش به راهنمای تزئین اتاق نوزاد پسر با عکس های کاربردی می پردازیم. پاسخ این سوال ترکیب رنگ های تیره با رنگ های روشن تر می باشد. ما با این کار اتاق نوزاد پسر را شیک و جذاب می کنیم و علاوه بر اینکه افراد با ورود به این محیط احساس خوبی را دریافت کرده و به راحتی می توانند تشخیص دهند که این اتاق پسرانه است. در پایین تصاویر مختلفی از رنگ های تضاد و زیبا را مشاهده کنید تا بهتر با این نکته آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:  آشپزخانه

اتاق نوزاد

راهنمای تزئین اتاق نوزاد دختر+عکس

طراحی و تزئین اتاق نوزاد دختر همانقدر که لذت بخش و جذاب است، نیازمند ظرافت و نکته سنجی در زمان اجرا است. دخترها بخاطر روحیه ی لطیفشان، نیاز به دیدن رنگ های شاد و با انرژی ای همچون صورتی،زرد،قرمز، خاکستری و سفید در محیطشان دارند. اگر می خواهید لذت و هیجان آنها را بیشتر کنید، کافی است از طرح های عروسکی زیبا و دلربا بر روی پرده، فرش، سرویس خواب و دیوار اتاق نوزاد دخترانه استفاده نمائید. ما با رعایت نکات بالا به احساسات و روحیه ی دخترانه ی فرزند خودمان احترام گذاشته و می توانیم آن ها را شادتر و با انگیزه تر بار بیاوریم. رنگ آمیزی دیوار اتاق نوزاد دختر با رنگ صورتی، جزء پر طرفدارترین رنگی است که مردم به آن علاقه ی زیادی دارند. ما عکس های متنوعی را از طرح ها و رنگ های متفاوت تزئین اتاق نوزاد دختر را برایتان آماده نموده ایم.

اتاق نوزاد

انتخاب بهترین رنگ برای اتاق نوزاد

با ما همراه باشید تا با مراحل انتخاب بهترین رنگ برای اتاق نوزاد آشنا شوید. اول از همه ما باید بدانیم که طراحی مان مربوط به محیط کودک دختر و یا پسر است. با کمی تامل و تفکر متوجه می شویم که بهترین رنگ برای اتاق نوزاد دختر، همان رنگی می باشد که آرامش و رفاه او را تامین می کند. مثلا ما نمی توانیم در اتاق نوزاد پسر از رنگ های صورتی، قرمز و یا سفید استفاده کنیم، چرا که این طیف رنگی دخترانه بوده و ارتباطی با روحیه ی پسرانه ندارد. اگر این کار را انجام دهیم، قطعا تنش بزرگی در روانشناسی کودمان استفاده می کنیم. لذا بهتر است برای هر نوازاد رنگ های مختص به آن را استفاده نمائیم. در انتخاب رنگ اتاق نوزاد پسر بهتر است از رنگ های آبی، سورمه ای،خاکستری و قهوه ای بهره بگیریم. یک نکته اینکه سعی کنیم رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کنیم تا محیطمان یک دست و دیدنی شود.

بیشتر بخوانید:  اتاق خواب

 

اتاق نوزاد

چیدمان اتاق نوزاد برای سیسمونی

پس از مشخص شدن جنسیت بچه در سونوگرافی پدر و مادرها مراحل چیدمان اتاق نوزاد برای سیسمونی را آغاز می کنند. طراحی و دیزاین این محیط یکی از لذت بخش ترین و جذاب ترین کارها برای هر خانواده ای است. پدر و مادرها با توجه به اینکه نوازدشان دختر و یا پسر است، اقدام به خرید وسایل کاربردی مناسب با جنسیت فرزندشان می نمایند. بابا و مامان ها برای دخترها عروسک های دخترانه، پرده با رنگ و شکل دخترانه و برای پسرها انواع اسباب بازی ماشین و پرده با طرح پسرانه خریداری می کنند. همچنین بودن وسایلی همچون کمد لباس،کالسکه،کریر و سرویس خواب در چیدمان اتاق نوزاد برای سیسمونی از ضروری ترین کالاها هستند. بهتر است کمد را با قفسه های بیشتر تهیه کنیم تا بتوانیم علاوه بر چیدن عروسک ها و لباس ها، وسایل ضروری و کاربردی نوازدمان را نیز در آن بچینیم.

اتاق نوزاد

وسایل مورد نیاز در اتاق نوزاد

در این مطلب از تهران دکور با وسایل مورد نیاز در اتاق نوزاد بیشتر آشنا می شویم. سرویس خواب یکی از کالاهای اصلی ای است که در این مکان باید باشد. کالای تخت بهتر است قابلیت این را داشته باشد که اندکی به چپ و راست برود تا بدین ترتیب نوزادمان بهتر خوابش ببرد. وجود کمد جا دار و بزرگ شیشه ای یکی دیگر از وسایل مورد نیاز در اتاق نوازد می باشد. این وسیله محل نگهداری کالاهای مورد نیازی همچون پوشک بچه، پستونک و شیر خشک است.

اتاق نوزاد

دکوراسیون اتاق نوزاد دختر

دکوراسیون اتاق نوزاد دختر هر چه زیباتر، لطیف تر و شادتر باشد، برای روحیه ی نوزادمان بهتر است. به منظور ایجاد چنین هدفی، توجه به رنگ دیوار،پرده،فرش و دیگر وسایل دکوری مهم می باشد. همچنین مورد دیگر جهت طراحی چنین فضایی، تهیه ی وسایل دکوراسیون با طرح ها و مدل های جدید و زیبا است. ما می توانیم برای ارتقا بخشیدن کیفیت و جلوه ی بصری اتاق نوزاد دختر، از وسایل تزئینی مختلف کمک بگیریم.

بیشتر بخوانید:  چیدمان منزل

اتاق نوزاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
دسته‌ها