به وبسایت مجموعه خودتان خوش آمدید

آباژور فانتزی

آباژور فانتزی

هر چیزی که باید در مورد آبازور فانتزی بدانید.

اگر شما هم اهل خرید لوازم خاص و فانتزی هستید،  در این سال‌ها با اشکال عجیب‌وغریبی از این وسایل روبرو  شده‌اید، یکی از این لوازم که از تیررس طراحان خلاق دور نبوده، آباژور است.

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای نورپردازی خانه‌هایشان در کنار لوستر و لامپ‌های هالوژنی از این وسیله نیز کمک بگیرند اما ممکن است به شکل‌های سنتی آن بسنده نکنند و به دنبال آباژورهای فانتزی با شیدهای منحصربه‌فرد باشند.

اگر شما نیز می‌خواهید نورپردازی معمولی خانه‌تان را به شکلی خلاقانه‌تر تبدیل کنید و یا علاقه‌مند هستید که دکوراسیون منزلتان را به شکلی خاص تغییر دهید،  وقت آن رسیده که به‌جای یک آباژور با طرحی تکراری یک مدل منحصربه‌فرد را امتحان کنید.

اگر مطمئن نیستید از کجا باید شروع کنید، ما لیستی از محصولات خوش‌ساخت و خاص را به شما معرفی می‌کنیم و در آخر شما می‌توانید از سایت تهران دکور مدل‌های آباژور فانتزی  و  همچنین انواع مدل‌های جدید موردعلاقه‌تان را سفارش دهید.

 

دمیدن زندگی در خانه‌تان با آباژورهای فانتزی

همان‌طور که سفر خود را برای پیداکردن آباژورهایی شروع می‌کنید که از سبک معمولی فراتر رفته‌اند، نگاهی به خلاقیت‌های دست‌ساز افراد هم بیندازید. آنجاست که می‌توانید شکل‌های باورنکردنی را پیدا کنید.

به طور مثال آباژور فانتزی که با چسبیدن دگمه بر روی کلاهک آن ساخته شده است برای بسیاری از افراد شاید معمولی به نظر بیاید اما اگر از دگمه‌های قدیمی خانه مادربزرگ جمع‌آوری‌شده باشد دیگر معمولی نیست بلکه یک آباژور فانتزی است.

در ادامه به بررسی 6 مدل از انواع آباژور فانتزی که در سراسر دنیا ساخته شده است می‌پردازیم.

  1. چراغ رومیزی آلومینیومی مشکی دست‌دوز
بیشتر بخوانید:  میز ناهار خوری مدرن

چه بخواهید این آباژور فانتزی را روی میز عسلی خود نیاز داشته باشید، چه آن را روی میز کنار تخت قرار دهید، این چراغ رومیزی آلومینیومی با طرح خیره کنندش، دکور فضای شما را متمایز می‌کند.

این مدل دارای یک الگوی زیبا است که با دست دوخته شده است و می‌تواند هر خانه‌ای  را تغییر دهد. آباژور فانتزی با پارچه دست‌دوز، وقتی  که روشن هم نیست، به‌راحتی نقش یک وسیله تزئینی را ایفا می‌کند.

 

  1. آباژور چرمی با طرح‌های چاپی

در لیست انواع آباژورهای فانتزی مدل بعدی به این آباژور چرمی می‌رسد. با کلاهک  رنگ آبی الهام گرفته شده از Monsoon. ایده طراحی این آباژور عالی است. اگر به دنبال طرحی هستید که هم کاربردی و هم هنری باشد، این مدل ساخته شده از چرم، می‌تواند بهترین باشد.

در این آباژور فانتزی، همه شکل‌ها بادقت زیاد و با دست نقاشی شده است، و یک تم گل زیبا را ایجاد می‌کند که در اطراف آباژور قرار دارد. هنگام روشن‌کردن این مدل هنری، نور از سوراخ‌های کوچکی عبور کند که یک‌شکل  دلپذیر از نورپردازی را در اتاق ایجاد می‌کند.

 

  1. آباژور دوکی ایستاده با طرح طبیعت

آباژور فانتزی بعدی با تم طبیعت به چند دلیل یکی از بهترین آباژورهای منحصر به‌ فرد است. اولین نکته، دارای یک‌ شکل جالب استوانه‌ای یا مخروطی است که در میان سایر مدل‌های این وسیله متمایز است. نکته قوت  بعدی‌اش، الگوی رنگی زیبا با تم طبیعت است که  توجه انسان را در نگاه اول جلب می‌کند.

پارچه آن دارای اشکال  پرندگان و درخت است که شبیه به فصل پاییز است و کاملاً احساس شما را در برمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید:  میز ناهار خوری چهار نفره

 

  1. آباژور فانتزی مکرومه‌بافی

برای آن دسته از افرادی  که می‌خواهند خانه خود را با هنرهای دستی تزیین کنند، این آباژور زیبا با استفاده از تکنیک مکرومه‌بافی  ساخته شده است. نور به‌خوبی از میان شکاف‌های کوچک آن می‌تابد.

حتی اگر اتاقی با دکوراسیون مدرن دارید، این آباژور فانتزی می‌تواند همچنان یک گزینه خوب برایتان باشد شما می‌توانید از این طرح برای لوستر و یا سطل اتاق‌خوابتان هم استفاده کنید.

 

  1. آباژور فایبرگلاس 3 طبقه

آیا احساس می‌کنید از سبک مدرن در فضای داخلی خود سیر نمی‌شوید؟ خوب، وقت آن رسیده است که وسیله رؤیایی خود را وارد  دکوراسیون آن کنید. طراحی سه‌لایه این آباژور فانتزی زیبایی چشمگیری را ایجاد می‌کند.

مهم‌تر از همه، به دلیل نورپردازی‌اش، فضایی خنک با حس آرامش را تولید می‌کند. بهترین بخش این آباژور این است که می‌تواند تقریباً با هر دکوراسیونی ترکیب شود، بدون اینکه در آن محیط به چشم نیاید.

 

  1. آباژور کاغذی با گل رز

از داشتن یک آباژور قدیمی و تکراری خسته شده‌اید، چرا این مدل را استفاده نمی‌کنید!

آباژور فانتزی کاغذی با طرح گل رز برجسته، تغییری خیره‌کننده در فضای خانه‌تان ایجاد می‌کند.

جنس کاغذ ضخیم و استفاده از اکسسوری گل یک طرح ایدئال به دکوراسیونتان ارائه می‌دهد. اگر عاشق رنگ‌های پرجنب‌وجوش هستید، با کمترین هزینه، تنها لامپ این آباژور را تغییر دهید تا آن را به یک اثر برجسته تبدیل کنید.

 

سازنده اولین آباژورها چه کسانی بودند؟

فرانسوی‌ها اولین کسانی بودند که آباژور را ساختند و در گذر زمان این وسیله تغییرات زیادی کرده تا به ما رسیده است. تاریخ دقیق ساخت آنها به اواخر قرن هفدهم در پاریس برمی‌گردد؛ همان جایی که اولین فانوس‌های عمومی در مرکز خیابان‌هایش ظاهر می‌شدند که در طول شب، جاده را روشن می‌کردند.

بیشتر بخوانید:  تولیدی میز ناهار خوری

 

انواع آباژور چیست؟

به‌طورکلی آباژورها به دودسته ایستاده و رومیزی طبقه‌بندی می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و فضای خانه‌تان یکی از آنها را انتخاب کنید.

آباژورهای فانتزی سبک جدیدی از این لوازم هستند که با طرح‌های جدید و البته کمی عجیب، دکوراسیون خانه‌تان را زیبا می‌سازند.

 

 

کلام آخر:

آباژورها یک وسیله دکوری هستند؛ بنابراین، اگر می‌خواهید دکوراسیون منزلتان کمی بیشتر به چشم بیاید، ایده‌های منحصربه‌فرد آن را بررسی کنید. به‌این‌ترتیب دکوراسیون خانه‌تان حس متمایزتری پیدا می‌کند.

این نوع آباژورها همچنین می‌توانند کارایی زیادی هم  داشته باشند، اگر بخواهید فضای خاصی را در اتاق‌های مختلف ایجاد کنید. آنها می‌توانند به‌عنوان قطعات برجسته‌ای عمل کنند تا مجبور نباشید کل اتاق را با رنگ‌ها یا وسایل خاصی پر کنید.

 

یکی دیگر از چیزهای جالب در مورد داشتن آباژور با یک ظاهر خاص و فانتزی این است که وقتی که لامپ آن  را روشن می‌کنید، نور کلی اتاق شما تغییر می‌کند. برخی از آباژورها دارای طرح‌های ظریف یا سوراخ‌های ریز هستند که نور می‌تواند از درون آن‌ها بتابد.

این کار ممکن است به حس سرزندگی به فضای خانه‌تان کمک کند. شما می‌توانید در سایت تهران دکور از انواع آباژورهای فانتزی و همچنین بسیاری از لوازم دکوری منزل با طرح‌های مدرن و شیک دیدن نمایید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
دسته‌ها