به وبسایت مجموعه خودتان خوش آمدید
قیمت میز عسلی

قیمت میز عسلی

وقتی به اتاق نشیمن فکر می­کنیم، میزهای عسلی بلافاصله بعد از مبل­ها به ذهنمان خطور می­کنند. پس اگر شما هم به فکر تغییر دکوراسیون هستید یا به خانه ­ای جدید نقل مکان کرده­ اید، قیمت میز عسلی و هزینه تمام شده برای آن می­تواند یکی از سوال­های شما باشد.

این تکه از مبلمان مکان مناسبی برای قرار دادن وسایل، نوشیدنی‌ها، مجلات، دستگاه‌های الکترونیکی مانند تبلت‌ها و کنترل­های شما است، به‌علاوه مکانی عالی برای استراحت پاها یا خوردن یک وعده غذایی می­باشد.

میزهای عسلی در خانه ­ها، محیط ­های اداری، مغازه­ ها و.. وجود داشته و در اشکال، اندازه­، متریال و قیمت­های متفاوتی به بازار عرضه می­شوند. البته لازم به ذکر است که این حجم از تنوع موجب می­شود شما در مورد قیمت میز عسلی و تناسب آن با متریال­های موجود کمی سردرگم شوید.

راهنمای جامع ما به شما کمک می‌کند تا برخی از سوال­هایی را که لازم است، قبل از خریدن میز عسلی از خود پرسیده و انتخاب‌هایتان را برای به دست آوردن میز عسلی با قیمت‌ مناسب برای خود محدود کنید.

 

چگونه تناسب میز عسلی را با نشیمن خود رعایت کنیم؟

قیمت میز عسلی براساس عملکردهایی که دارد می­تواند متفاوت بوده و برای موارد مختلفی استفاده ­شوند. شما باید ابتدا به این فکر کنید که چه کسی قرار است از اتاق استفاده کند. میزهای عسلی اتاق پذیرایی و هال به طور متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. بهتر است میزهای عسلی رسمی­ تری را در اتاق پذیرایی از مهمانان خود بسته به نحوه تزئین آن­جا داشته باشید. سطوح شکننده ­تر و ظریف ­­تر مانند شیشه را می­توان در اتاق­ پذیرایی استفاده کرد.

شما برای هال و اتاقی که بیشتر خانوادگی است به میز عسلی محکم­تری نیاز دارید که طبیعتا قیمت میز عسلی با این خصوصیات می­تواند زیادتر باشد. میزها با رویه شیشه‌ای معمولاً برای اتاق‌های خانوادگی به دلیل شکنندگی و افتادن خط و خش در طول زمان مناسب نیستند.

 

متریال متناسب با خانه شما، شگفتی می­آفریند

هنگامی که برای یک میز عسلی خرید می کنید، متوجه خواهید شد که در مورد مواد و متریال چه تعداد انتخاب دارید. قیمت میز عسلی بر اساس متریال به کار رفته در آن متفاوت است. اولین ماده ­ای که به ذهن بیشتر افراد می­رسد چوب است، اما اگر نمی خواهید لازم نیست انتخاب­ های خود را به چوب محدود کنید.

بیشتر بخوانید:  میز عسلی چوبی یا فلزی بخریم؟

اکریلیک شفاف و شیشه می­تواند اتاق­های کوچک را بازتر نشان دهد. درخشش فلز نیز می­تواند همین کاربرد را داشته باشد. به خاطر داشته باشید که شیشه، اکریلیک، فلز و سنگ در یک اتاق مدرن خوب به نظر می­رسد. نکته ای که هنگام خرید میز شیشه ­ای باید به آن توجه کنید این است که حلقه­ های آب روی شیشه بیشتر دیده می­شود و باید مرتباً تمیز شود.

چوب­ های تیره ­تر مانند چوب ماهون یا گردو می­توانند در یک اتاق سنتی و با مبلمان دارای پایه ­های چوبی خوب به نظر برسند. البته قیمت میز عسلی با این جنس می­تواند کمی گران­تر تمام شود. موادی مانند مرمر و فلز در یک دکوراسیون ساده توجه­ ها را به خود جلب می­کنند. همچنین چرم یا چرم مصنوعی هم در دیزاین­های مختلف به خوبی به کار رفته و نگهداری از آن­ها نیز آسان است.

 

4 ملاحظه در هنگام انتخاب میز عسلی برای داشتن خریدی مقرون به صرفه

انتخاب های زیادی در مورد میزهای عسلی وجود دارد و تصمیم گیری درباره آن کاملاً به عهده شماست. این می تواند کمی گیج کننده باشد زیرا ویژگی های بسیار زیادی برای انتخاب آن­ها بر اساس قیمت میز عسلی در بازار در دسترس هستند. چالش در اینجا انتخاب چیزی است که برای شما کار کرده، مقرون به صرفه بوده و همچنین خصوصیات آن از نظر شکل، رنگ و ارتفاع با مبلمان شما تناسب دارد.

قبل از رفتن به فروشگاه برای کمک به فرآیند انتخاب، بفهمید که چه می‌خواهید و چه نیازی دارید و از خود چند سؤال بپرسید. مثلا باید به این فکر کنید که چه کسی از این میز بیش از همه استفاده می­کند و از میز دقیقا چه استفاده ­ای می­شود تا بتوانید ارتفاع مناسب را برای آن به دست آورید.

برای مثال اگر میز عسلی صرفا برای گذاشتن دکوری است می­تواند ارتفاع کوتاه­تری داشته باشد؛ اما اگر پای خود را روی آن دراز می­کنید باید میز بلندتری را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  میز عسلی را چگونه ست کنیم؟

 

1.انتخاب میز عسلی بر اساس شکل

در حالی که شکل اتاق می­تواند در انتخاب میز عسلی نقش داشته باشد، شما باید بیش از هر چیز به مبلمان خود توجه کنید. یک میز عسلی مستطیلی یا بیضی شکل در اتاق­های کوچک­تر به خوبی ظاهر می­شود. میزهای عسلی مربعی یا گرد برای مبلمان بزرگ­تر با سکشن­های بزرگ مناسب هستند.

میزهایی با شکل انتزاعی که شامل اشکال نیز مثلثی هستند، بعد دیگری به ظاهر و احساس اتاق می بخشند و با مبل­های سایز معمولی یا سکشن های مدولار به خوبی هماهنگ می شوند. تقریبا هرچه شکل میز پیچیده­تر باشد، قیمت میز عسلی به تناسب آن بالاتر است.

 

2.انتخاب میز عسلی بر اساس اندازه و ارتفاع

ظاهر و سبک میز باید به خوبی با سبک مبلمان، چه مدرن، چه غیر مدرن هماهنگ باشد. هنگام انتخاب اندازه، مقیاس و همچنین اندازه­گیری های واقعی را در نظر بگیرید. میز عسلی ­ای را انتخاب کنید که بیش از دو سوم کل طول مبل شما نباشد.

نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که فضای کافی در اطراف میز عسلی برای فضای پا بگذارید. بین میز و مبل حداقل به اندازه یک پا و نیم فاصله بگذارید. میز عسلی همچنین باید به اندازه نشیمن گاه مبل شما بوده و یا ارتفاع کمتری داشته باشد.

 

3.چیدمان اتاق و انتخاب میز عسلی

اگر اتاق نشیمن شما بزرگ است و یا می­خواهید ظاهری رسمی داشته باشید، میز مربع یا مستطیل مناسب شما است. توجه کنید که قرار دادن صندلی راحتی که رو به گوشه تیز میز باشد هرگز گزینه ایده آلی نیست. مثلا اگر چیدمان اتاق نشیمن تان L شکل است بهتر است که صندلی راحتی به صورت مورب در مقابل آن قرار بگیرد. انتخاب میز­های گرد و بیضی برای فضاهای کوچک و دوستانه­تر انتخاب بهتری می­باشد. طبیعی­ست که هرچه انتخاب رسمی ­تر و تجملاتی ­تری داشته باشید قیمت میز عسلی هم برایتان بالاتر برود.

 

داشتن بچه ­های کوچک کار را سخت می­کند

گفتنی است که باید جدا از توجه به قیمت میز عسلی و تناسب آن با منزلتان، دوام و ایمنی مواد را نیز در نظر بگیرید؛ به خصوص زمانی که بچه ­های کوچک دارید. عموما بچه­ ها و حیوانات خانگی با شیشه میانه خوبی ندارند؛ شیشه می تواند به راحتی آثار پنجه و یا گرد و غبار را نشان دهند. همچنین به لحاظ ایمنی استفاده از شیشه برای افرادی که بچه کوچک دارند مناسب نیست و در عوض میزهای گرد یا بیضی به دلیل عدم وجود گوشه ­های تیز در اطرافشان برای کودکان مفیدتر هستند.

بیشتر بخوانید:  راهنمای خرید میز عسلی

 

جمع­ بندی

در متن بالا درباره انواع قیمت میز عسلی بر اساس متریال به کار رفته و تناسب با مبلمان صحبت شد. بهتر است برای داشتن خریدی مقرون به صرفه تمام نکات ذکر شده را رعایت فرمایید تا برای مدت­ های طولانی بتوانید از لوازمی که تهیه کرده ­اید استفاده بنمایید.

 

سوالات متداول:

1_ ارتفاع میز عسلی باید چقدر باشد؟                                                                                               ارتفاع میز عسلی باید تقریبا با نشیمن­گاه مبل هم­تراز بوده و یا نهایتا بین 3 الی 4 سانتی­متر پایین­تر از آن باشد.

 

2_ آیا استفاده از سنگ و مرمر با فضاهای کوچک نامتناسب است؟                                                            باید بگوییم که تمامی این موارد سلیقه­ای است اما برای فضاهای کوچک بهتر است که از میزهای شیشه­ای استفاده شود.

 

3_ چگونه مناسب ­ترین میز عسلی را انتخاب کنیم؟                                                                                    در ابتدا درباره کاربرد میز فکر کرده و سپس نوع متریال را انتخاب کنید. انتخاب شکل و اندازه میز را هم در اولویت­ بعدی قرار دهید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
دسته‌ها