به وبسایت مجموعه خودتان خوش آمدید

تولیدی میز عسلی

تولیدی میز عسلی

مقدمه

حوزه دکوراسیون خونه، این روزا به طور مستمر در حال پیشرفته  و هر روزه جزئیات بیشتری بهش افزوده میشه یعنی به نوعی وسیله های یه خونه امروزی مدرن، خیلی بیشتر و متنوع تر از یه خونه سنتی دهه سی هستن؛ البته اینم فراموش نکنیم که این وسایل به صرف شلوغ کردن محیط خونه نیستن و بلکه با اضافه کردن جزئیات بیشتر به محیط خونه راحتی و آسایش و همچنین زیبایی متناسبی به فضای خونه میدن.

 

میز عسلی

میز عسلی یکی از انواع مختلف میزه که امروزه کاربرد زیادی پیدا کرده و در اشکال و انواع مختلفی تولید و عرضه میشه. از این جهت مشتری دایره انتخاب گسترده ای داره؛ این نوع میز که عموما در محیط حال و پذیرایی خونه قرار داده میشه برای پذیرایی از مهمان، قرار دادن دکور تو یه گوشه از خونه و حتی برای کار با لپ تاپ هم به کار برده میشه.

باید بگم تنوع بسیار زیادی که الان تو بازار در تولیدی های میز عسلی به چشم میخوره فوق العاده جذابه و به هر کسی این امکان رو میده که مطابق سلیقه خودش بر اساس شکل،رنگ و طرح میز عسلی مد نظر خودش رو انتخاب و یا برای تولید شدن سفارش بده.

میزهای عسلی در اشکال مختلفی تولید میشن که این مورد انواع میز عسلی رو برای خونه هایی با فضاهای متفاوت مناسب میکنه من جمله میزهای عسلی خلاقانه میشه به میزهایه تا شو، طبقه‌ای و پله‌ای اشاره کرد که حسابی برای خونه‌های کوچیک کار رو راحت کرده و باعث شده حتی تو حال‌ها و پذیرایی‌هایی با اندازه متوسط تا کوچیک بشه همچنان از دکوراسیون خوشگل و درجه یک همراه با انواع میز عسلی استفاده کرد.

 

کاربرد های میز عسلی

بعضیا در اینکه این میز کوچولو و خیلی جذاب کاربردی داشته باشه شک دارن و در واقع اونو یه لوازم خونگی صرفا دکوری میدونن که بعضی وقتا فقط جا میگیره؛ باید از این گروه خواهش کنم یه تجدید نظری بکنن چرا که هر کسی که حداقل یه میز عسلی کوچیک تو خونه اش داره میدونه که این وسیله چه حجم از کارایی رو داره و در واقع چقدر تو منظم و مرتب تر چیده شدن لوازم کوچیک تر تو یه گوشه مناسب خونه نقش داره.

بیشتر بخوانید:  خرید عمده میز ناهار خوری

این میز از جوانب مختلفی و در نواحی مختلف خونه کاربرد داره چه تو حال و پذیرایی چه تو اتاق کار و اتاق خواب و چه برای گلدون و کتاب و چه برای پذیرایی.

 

انواع میز عسلی

میز عسلی که اولین بار تو انگلستان ابداع شد و در نمونه های اولیه ارتفاع بلندتری نسبت به انواع امروزی داشت الان در انواع طرح‌ها و رنگ ها و حتی شکل ها ارائه میشه؛ اولین گروهی که اومدن و یه دستی به میزهای عسلی اولیه و مرتغع تر بردن طبق معمول ژاپنی های خلاق بودن و با تغییری که با کاهش ارتفاع تو میز‌های عسلی انگلیسی ایجاد کردن اونو برای نهار خوری تو فرهنگ خودشون و همچنین دکوراسیون خونه های امروزی ایرانی مناسب و کاربردی کردن.

از بین طرح های امروزی میشه به طرح‌های سلطنتی، مدرن، کلاسیک و فانتزی، در انواع جنس ها مثل چوب، فلز و ترکیبی از این دو و در اشکال مختلف مثل مثلثی و مربعی و دایره‌ای و حتی اشکال پیچیده تر و همچنین در اندازه‌های متنوعی تولید و عرضه میشه اشاره کرد.

 

تکمیل دکوراسیون مبلمان

امروزه روز مبل دیگه تقریبا تو هر خونه ای اعم از کلاسیک و مدرن تو طرح ها و رنگ های مختلف پیدا میشه و بخش مهم و البته جدانشدنی دکور خونه ایرانی ها شده، از این رو به خاطر همین مبلمان هم شده میزها و خصوصا میز عسلی هم بخش مهمی از دکوراسیونه که برای تکمیل زیبایی و همچنین کاربردی دکور مبلمان ضروریه.

یه انتخاب درست در مورد میز عسلی متناسب با مبلمانمون میتونه جلوه فوق العاده جذابی به خونمون بده. توصیه میشه برای داشتن یک دکوراسیون جذاب حتما به تناسب بین سبک مبلمان و میزعسلی توجه بشه و سعی بشه یه هارمونی جذاب بین این دو بسته به سلیقه خودتون ایجاد بشه.

بیشتر بخوانید:  میز ناهار خوری مدرن

 

میز عسلی برای دکور نواحی دیگر خانه

میز عسلی کاربدهای زیادی داره و و در دکور کردن خونه محدود به ست شدن با مبلمان نمیشه؛ از میز عسلی میتونین به عنوان یه وسیله مستقل برای دکور کردن یه گوشه از خونتون که به نظر کمی خالی و بی روح به نظر میاد استفاده کنید و با یه گلدون طبیعی یا مصنوعی یا هر چیز دیگه‌ای اعم از کتاب و کره‌های جغرافیایی دکوری به اون ناحیه از خونتون جلوه ای خاص، لوکس و بسیار شیک در ازای هزینه نسبتا مناسب بدین.

 

رنگ بندی میز عسلی

رنگ بندی دکور خونه تو جلوه و زیبایی اون نقش به سزایی داره و میتونیم با استفاده از رنگی که برای هر بخش و وسیله خونه انتخاب می‌کنیم حس متناسب با اون رو القا کنیم مثلا پیشنهاد میشه برای حال و پذیرایی ها که محل دورهمی هامون هستن از رنگ‌‌های گرمتر در تن های قرمز و قهوه‌ای استفاده بشه البته اخیرا رنگای پاستیلی، فانتزی و شاد هم جای خودشون رو تو دکور خونه پیدا کردن که برای میز عسلی هم این رنگ واقعا ایده خوبیه .

 

میز جلو مبلی و میز عسلی چه فرقی دارن؟

برخلاف تصور عموم این دو میز یکی نیستن؛ میز جلو مبلی بزرگتر از میز عسلیه و از نظر کاربرد و مکان جاگیریش تو دکوراسیون هم فرق می‌کنه. میز جلو مبلی معمولا جلوی مبل ۳ نفری قرار گرفته و برای قرار دادن ظرف میوه و شیرینی خوری بزرگ ازش استفاده میشه اما میز عسلی در بینابین مبلمان قرار میگیره و معمولا به علت وزن و اندازه کوچیک قابل تحرکه و همچنین برای قرار دادن پیشدستی و لیوان برای پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیره.

بیشتر بخوانید:  تولیدی میز ناهار خوری

 

بهترین متریال برای میز عسلی ؟ شیشه ؟ چوب؟ فلز؟

برای دریافت بهترین پاسخ برای این سوال بهتره قبل از هرچیزی بودجه‌ای که برای خرید میز عسلی اختصاص دادین رو در نظر بگیرین؛ اگر بودجه مورد نظرتون کمتره و به طور کلی دنبال یه چیز مقرون به صرفه ترین میزهای عسلی شیشه‌ای و ام دی اف رو پیشنهاد می‌کنم ولی اگه بودجه خیلی محدود نیست به مدل‌هایی با متریال چوب و سنگ هم یه نگا بکنید چرا که تو مبحث دکور خونه متریال چوب همیشه طرفدارای زیادی داشته و معمولا تو صدر جدوله.

 

اندازه مناسب میز عسلی به طور استاندارد چقدره ؟

خب جواب این سوال بستگی به سایر اجزاء دکور خونتون داره ولی به طور کلی اندازه استاندارد برای طول میز جلو مبلی بین ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی متر و اندازه عرض حدودا ۴۰ تا ۹۰ سانتی متره و در مورد ارتفاع، ارتفاع مناسب رو میزی داره که تا دسته های مبل برسه. در مورد میز عسلی هم پیشنهاد میشه در اندازه‌ای کوچکتر از میز جلو مبلی انتخاب بشه؛ ولی به طور کلی این موضوع بیشتر به سلیقه شخصی مربوطه تا استانداردها.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
دسته‌ها