به وبسایت مجموعه خودتان خوش آمدید

خرید عمده میز ناهار خوری

راهنمای جامع خرید عمده میز ناهار خوری

خرید عمده میز ناهار خوری از بزرگ‌ ترین دغدغه‌ های مدیرانی است که می‌ خواهند برای فروشگاه خود، انواع میز و مبلمان را تأمین کنند. این روزها، انواع میز در شکل‌ ها و کیفیت‌ های مختلف توسط شرکت‌ ها و کارخانه‌ های زیادی تولید و به بازار عرضه می‌ شوند؛ به همین علت، انتخاب یک تأمین‌ کننده خوب برای خرید عمده اندکی مشکل است.

ضرورت خرید عمده میز ناهار خوری از یک تأمین‌ کننده مطمئن

میز ناهار خوری از مهمترین تجهیزات خانه و آشپزخانه به شمار می‌ رود و کمتر خانه‌ ای را می‌ توان یافت که در آن میز و صندلی منطبق با دکوراسیون پیدا نشود. به همین دلیل، تقاضا در بازار برای خرید این نوع از لوازم منزل بسیار زیاد بوده و شرکت‌ هایی که اقدام به فروش مدل‌ های مختلف میز ناهار خوری در جنس‌ های مختلف می‌ کنند؛ سود زیادی از این راه کسب خواهند کرد.

نکته بسیار مهمی که مدیران فروشگاه‌ های اینترنتی و حضوری در فروش باید به آن توجه کنند؛ کیفیت انواع میز است. اگر یک فروشگاه محصولات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه نکند، بعد از مدتی کلیه مشتریان را از دست می‌ دهد و این موضوع منجر به ورشکستگی آن کسب و کار خواهد شد. با توجه به این موضوع مهم، فروشندگان حتماً باید محصولات خود را از عمده‌ فروشان مطمئن خریداری کنند؛ زیرا از روی انواع ظاهر میز نمی‌ توان به‌ طور دقیق به کیفیت آن‌ ها پی برد.

در واقع، بعضی از عمده‌ فروشان میزهایی با مواد اولیه نا مرغوب را به‌ عنوان محصولاتی با‌ کیفیت به سایت‌ ها و فروشگاه‌ های مختلف می‌ فروشند. قطعاً این میزها بعد از مدتی استفاده، دچار فرسودگی، خش و اصطکاک می‌ شوند و دیگر آن جلوه و زیبایی قبلی را ندارند. مشتریان به‌ محض مشاهده این مشکلات متوجه عدم کیفیت محصول شده و دیگر از آن مرکز خرید نمی‌ کنند و یا با تماس با پشتیبانان سایت یا مدیر فروشگاه اعتراض خود را اعلام خواهند کرد.

این موارد آسیب بزرگی به فروشگاه از لحاظ مالی و سابقه آن وارد می‌ کند. به همین دلیل، حتماً توصیه می‌ شود برای جلوگیری از هرگونه ضرر و نارضایتی، خرید عمده میز ناهار خوری را از شرکت‌ ها و کارخانه‌ های معتبر انجام دهید تا کسب و کار شما پررونق شود و مشتریان بیشتری جذب کنید.

بیشتر بخوانید:  میز ناهار خوری مدرن

قیمت میز و صندلی ناهارخوری

قیمت میز ناهار خوری از دیگر مواردی است که حتماً باید به آن توجه شود. عوامل زیادی روی قیمت تأثیر می‌ گذارند که شامل موارد مختلفی هستند که در ادامه به بررسی آن‌ ها می‌ پردازیم.

مواد اولیه مورد استفاده در ساخت میز ناهار خوری

مواد اولیه‌ ای که برای ساخت انواع میز ناهارخوری استفاده می‌ شوند معمولاً جنس‌ های مختلفی دارند. این جنس‌‌ها در دسته‌ های زیر قرار می‌ گیرند:

  • میزهای ناهارخوری فلزی: جنس این میزها از انواع فلز بوده و معمولاً برای محل‌ های پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می‌ گیرند؛ البته این میزها برای خانه‌ ها نیز مناسب هستند و دوام و استحکام بسیار بالایی دارند.
  • میز شیشه‌ ای: این محصولات از شیشه ساخته شده و برای خانه‌ هایی با سبک مدرن و مینیمال مناسب هستند. استفاده از شیشه در ساخت میز ناهار خوری معمولاً باعث می‌ شود تا فضای خانه‌ های کوچک، بزرگ‌ تر نشان داده شوند.
  • میز چوبی: چوب از مهمترین مواد طبیعی برای ساخت انواع مبلمان و لوازم خانگی است که حتی روی آن کارهای تزئینی و منبت‌ کاری نیز انجام می‌ شود. میزهای چوبی برای خانه‌هایی با سبک مدرن و کلاسیک مناسب هستند. لازم به ذکر است که این میزها برای استفاده در خانه‌ های مدرن معمولاً بسیار ساده و بدون تزئینات ساخته می‌ شوند.

تأثیر کیفیت در قیمت خرید عمده میز ناهار خوری

فرقی نمی‌ کند که شما بخواهید میز چوبی، شیشه‌ ای و یا فلزی را به‌ طور عمده بخرید؛ در هر حال باید کیفیت آن را بررسی کنید. به‌ عنوان‌ مثال اگر یک محصول چوبی نا مرغوب را خریداری کنید، بعد از چند بار استفاده و ریختن مایعات مختلف روی آن، قسمت‌ های مختلف متورم شده و حتی ممکن است لایه رویی میز کنده شود.

در میزهای شیشه‌ ای نیز در صورت بی‌ کیفیت‌ بودن مواد اولیه، سطح میز به‌ آسانی دچار ترک، خط و خش و لب‌ پریدگی خواهد شد. همچنین علیرغم مقاومت فلزات در برابر عوامل محیطی و ضربه‌ ها، ممکن است میزهای فلزی به دلیل کیفیت پایین دچار خوردگی و یا زنگ‌ زدگی شوند.

بیشتر بخوانید:  تولیدی میز عسلی

برند شرکت تولیدکننده میز ناهار خوری

برند های مختلفی در ایران انواع میز و صندلی ناهارخوری را تولید می‌ کنند. بعضی از این تولید‌کننده‌ ها به علت شهرت زیاد، محصولات تولیدی را با قیمت بالاتری به فروش می‌ رسانند. در این‌ بین کارخانه‌ ها و تأمین‌ کنندگان منصف، با وجود داشتن مشتریان زیاد، برای رفاه آن‌ ها و کمک به رشد کسب و کارشان، معمولاً محصولات خود را با اقتصادی‌ ترین قیمت و بهترین کیفیت عرضه می‌ کنند.

اشکال و طرح‌ های مختلف میز ناهار خوری

از دیگر عوامل تأثیرگذار روی قیمت فروش عمده میز ناهار خوری، اشکال و طرح‌ های مختلف هستند. میزها در اشکال دایره، بیضی، مستطیل و مربع تولید شده و روی بعضی از مدل‌ ها انواع طراحی و نقش و نگار در نظر گرفته می‌ شود.

بهترین تأمین‌ کننده فروش عمده میز ناهار خوری چه ویژگی‌ هایی دارد؟

یک تأمین‌ کننده خوب ویژگی‌ هایی دارد که او را از سایر مراکز متمایز می‌ کند. آشنایی با این ویژگی‌ ها به فروشندگان کمک می‌ کند تا به‌ راحتی بتوانند یک تو‌لید کننده معتبر و حرفه‌ ای را برای خرید عمده میز ناهار خوری پیدا کنند. این ویژگی‌ ها شامل مواردی هستند که معرفی می‌ کنیم.

ارائه مدل‌ های متنوع مطابق با سلیقه مشتری

یک تولیدکننده دانا قبل از هر چیز مشتری مدار بوده و دارای طراحان و متخصصان متبحر در زمینهٔ طراحی انواع میز است. این طراحان مطابق با جدیدترین و آخرین استانداردها و متدهای روز دنیا، تولید و ساخت انواع میز را مطابق با سلیقه مشتریان مختلف انجام می‌ دهند. این کار تأثیر زیادی در فروش محصولات و جذب مشتریان بیشتر دارد.

نظرات و بازخورد های مثبت در مورد محصولات

میزان نظرات و بازخورد های مثبت مشتریان قبلی به‌ خوبی نشان می‌ دهد که میزان کیفیت محصولات کارخانه تولیدی موردنظر چگونه است. در واقع بالا بودن رضایت، کیفیت بالای محصولات آن تأمین‌ کننده را نشان می‌ دهد.

بیشتر بخوانید:  آباژور اتاق خواب

ارائه قیمت مناسب و اقتصادی

مهم است تأمین‌ کننده قیمت‌ های رقابتی و منصفانه‌ ای را برای خرید عمده میز ناهار خوری ارائه دهد تا فروشندگان بتوانند به مشتریان خود قیمت‌ های مناسبی ارائه داده و در عین‌ حال سود خوبی نیز کسب کنند.

خدمات پس از فروش

یک تولیدکننده معتبر باید خدمات پس از فروش قوی و پشتیبانی عالی مانند تعمیرات، گارانتی و پشتیبانی فنی داشته باشد. همچنین در کمترین زمان ممکن به سؤالات و نیازهای مشتریان در مورد خرید عمده میز ناهار خوری پاسخ دهد.

با در نظر گرفتن این ویژگی‌ ها، شما می‌ توانید تولید‌ کننده‌ ای را پیدا کنید که بهترین میزهای ناهار خوری را به شما عرضه کند. کارخانه تهران دکور از بهترین و محبوب‌ ترین شرکت‌ های تولید‌ کننده مبلمان و انواع لوازم چوبی منزل است که فروش عمده میز ناهار خوری را با بهترین شرایط انجام می‌ دهد. قیمت‌ های ارائه‌ شده در این کارخانه بسیار اقتصادی بوده و حتی تخفیفات ویژه‌ ای برای خرید های عمده و در حجم زیاد نیز لحاظ می‌ شود.

خرید عمده میز ناهار خوری از کارخانه تهران دکور

درگذشته مردم از میز و صندلی ناهارخوری زیاد استفاده نمی‌ کردند؛ اما این روزها خرید این محصولات به‌ شدت افزایش یافته است. این موضوع تأثیر زیادی روی رشد کسب و کارهایی که در این زمینه فعالیت دارند می‌ گذارد. در واقع، تنها ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب باعث ماندگاری این کسب و کارها می‌ شود. برای خرید میزهای تولید شده از بهترین مواد اولیه، حتماً به تأمین‌ کنندگان شناخته‌ شده و معروف مانند کارخانه تهران دکور مراجعه کنید.

این مرکز برای جلب رضایت مشتریان گرامی، نه‌ تنها محصولات خود را با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار می‌ دهد؛ بلکه قیمت‌ های محصولات نیز نسبت به سایر تأمین‌ کنندگان رقابتی‌ تر است. با توجه به این موضوع فروشندگان با خیال راحت می‌ توانند انواع میز نهاری خوری با کیفیت در مدل‌ ها و اندازه‌ های متنوع را از این تأمین‌ کننده خریداری نمایید. ارائه محصولات اصیل و شیک منجر به افزایش وفاداری و جذب مشتریان بیشتر و همچنین معرفی شما به افراد دیگر می‌ شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
دسته‌ها