به وبسایت مجموعه خودتان خوش آمدید

میز ناهار خوری مدرن

تکمیل دکوراسیون داخلی منزل با میز ناهار خوری مدرن

میز ناهار خوری مدرن از مهم‌ ترین وسایل مورد استفاده در طراحی خانه‌ های امروزی و شیک است و جایگاه خاصی در بین خانواده‌ های ایرانی دارد. این نوع محصول نه‌ تنها به ظاهر خانه افراد منظره چشم‌ نوازی می‌ بخشد؛ بلکه دارای کاربرد های زیادی نیز است و به همین دلیل، سرو غذا، با استفاده از این مدل میز، تجربه‌ ای دلپذیر و دلچسب برای افراد خواهد داشت. این وسیله کاربردی تکمیل کننده دکوراسیون داخلی هر خانه‌ ای است، بنابراین لازم است هنگام خرید آن دقت بالایی داشته باشید.

میز ناهار خوری مدرن

 

نحوه پیدایش میز مدرن ناهارخوری

سبک معماری مدرن در اواسط دهه هفتاد میلادی و در کشورهای غربی جایگزین سبک کلاسیک شد و در بسیاری از خانه‌ ها افراد از وسایل مدرن مانند انواع میز ناهار خوری از جنس‌ های مختلف به جای وسایل قدیمی و کلاسیک استفاده می‌ کردند. مدل های قدیمی و کلاسیک از جنس چوب بودند؛ اما میزهای مدرن جنس‌ های مختلفی مانند شیشه و استیل دارند.

 

بررسی ویژگی‌ های میز غذاخوری مدرن

مهم‌ ترین ویژگی‌ های میز ناهار خوری مدرن شامل موارد زیر هستند:

  • سبک طراحی میز: سبک طراحی میز انتخابی برای ناهارخوری باید با دکوراسیون خانه هماهنگی و هارمونی داشته و به آن نظم و انسجام ببخشد.
  • مواد مورد استفاده: میزهای مدرن دارای جنس‌ های متفاوتی مانند شیشه، چوب و استیل هستند که انتخاب میز باید با توجه به نوع دیزاین و دکوراسیون خانه انجام شود.
  • اندازه میز ناهارخوری: اندازه میز ناهارخوری باید با توجه به فضای خانه و تعداد نفرات انجام شود. اگر خانه شما فضای زیادی دارد می‌ توانید از میزهای بزرگ‌ تر با اشکال مربع یا دایره استفاده کنید. برای مکان‌ های کوچک نیز میزهای کم جا، بهترین گزینه هستند.

 

معرفی انواع میز ناهار خوری مدرن

از مهمترین ویژگی‌ های سبک مدرن در تولید انواع میز ناهارخوری می‌ توان به طراحی در رنگ‌ ها و اشکال مختلف اشاره کرد. انواع میز ناهارخوری از لحاظ جنس و مدل به دسته‌ های مختلفی تقسیم می‌ شوند که در ادامه بررسی می‌ کنیم.

بیشتر بخوانید:  میز ناهار خوری چهار نفره

 

بررسی انواع میز مدرن ناهار خوری از نظر جنس

این میزها در جنس‌ های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌ شوند. از مهمترین این جنس‌ ها می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

میز مدرن شیشه‌ ای برای ناهارخوری

میزهای مدرن طراحی‌ شده با شیشه، این روزها، محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است. در واقع، این جنس از میز، ظاهر خانه را خاص و زیبا می‌ کند. برای همخوانی بیشتر بین ظاهر سایر اجزای خانه، این جنس میز را در خانه‌ هایی با سبک مدرن و شیک به کار می‌ برند.

میز مدرن چوبی برای ناهارخوری

میز ناهارخوری چوبی مدرن همانطور که از نامش پیداست؛ از جنس چوب ساخته شده است؛ به همین دلیل، حس‌ بودن در طبیعت و استفاده از مواد طبیعی را برای افراد تداعی می‌ کند. در حقیقت، طراحی میز از جنس چوب با الهام از طبیعت و با توجه به سبک مدرن صورت گرفته و عالی‌ ترین انتخاب برای خانه‌ هایی است که طراحان در طراحی آن‌ ها بیشتر از چوب استفاده می‌ کنند.

 

میز مدرن استیل برای ناهارخوری

این نوع از میز ناهار خوری مدرن همانطور که از نامش مشخص می‌ شود از استیل ساخته شده و مناسب خانه‌ هایی با دکوراسیون داخلی غیر چوب است. البته علاوه بر استیل، بعضی از طراحان، فلزات مرغوب و با کیفیت دیگری را نیز در ساخت و تولید آن به کار می‌ برند.

 

معرفی انواع مدل‌ های میز ناهار خوری مدرن از لحاظ طراحی

انواع مدل‌ های مختلف میز ناهار خوری مدرن، بسیار زیاد هستند که در ادامه با مهم‌ ترین و محبوب‌ ترین این میزها آشنا می‌ شوید.

 

میز مدرن ناهارخوری چستر

جنس صندلی‌ های میز مدرن چستر، از ترکیبی از چوب و پارچه به همراه لمسه‌ کارایی‌ هایی برای زیبایی بیشتر است. همچنین صندلی‌ های این میز، پایه‌ های چوبی باریک با اشکال صاف عمودی و منحنی دارند و بعضی از مدل‌ های آن‌ ها بدون دسته و بعضی با دسته هستند. میز ناهار خوری مدرن چستر در اندازه جمع و جور و ساده ساخته شده و نیاز به فضای کمی دارند.

بیشتر بخوانید:  تولیدی میز ناهار خوری

قیمت میز ناهارخوری چستر با توجه به عواملی مانند جنس پایه‌ ها، نوع پارچه مبلی آن، کیفیت مواد مورد استفاده و همچنین شرکت و برند تولیدکننده متغیر است. برای مشاهده قیمت میز ناهارخوری چستر می‌ توانید به بالای این صفحه مراجعه کنید.

 

میز مدرن کم جا برای ناهار خوری

میز ناهارخوری کم‌ جا، بهترین انتخاب برای خانواده‌ های کم جمعیتی است که در آپارتمان‌ های نقلی زندگی می‌ کنند. این میزها دارای اشکال مختلف مربع، دایره و مستطیل هستند و با اشغال فضای کم به استفاده بهینه از مکان کمک می‌ کنند. مکانیسم عمل این میزها به این صورت است که صندلی‌ های داخل میز به حالت جمع قرارگرفته و میز نیز به‌ دلیل، دو تکه بودن، جمع می‌ شود.

این نوع از میز، نقلی و کوچک بوده و به‌ دلیل داشتن ابعاد کوچک، قیمتی بسیار مناسب و اقتصادی دارد و افراد ساکن در خانه‌ های کوچک و یا با بودجه کم می‌توانند این میز را با قیمتی مناسب خریداری کنند.

 

میز مدرن گرد برای ناهارخوری

میز گرد برای غذاخوری از متداول‌ ترین میزهای مدرن مورد استفاده در رستوران‌ ها است. این میزها همانطور که از نامشان مشخص است گرد هستند و در فضاهای خیلی کوچک هم می‌ توانند مورد استفاده قرار گیرند.

 

انواع میز مدرن ناهارخوری از لحاظ ظرفیت (تعداد نفرات)

میزهای ناهار خوری مدرن در اندازه‌ ها و ظرفیت‌ های مختلف تولید شده و شامل موارد زیر هستند:

  • میز دو نفره مدرن: این میز برای زوج‌ های جوان یک انتخاب بسیار مناسب است؛ زیرا هم ابعاد آن کوچک بوده و هم دو صندلی دارد و در قسمت‌ های مختلف خانه می‌ توان آن را قرار داد.
  • میز چهار نفره مدرن: میز چهار نفره مدرن یک انتخاب ایده‌ آل برای خانواده‌ های کم جمعیت (حدود سه یا چهار نفره) است. این میزها معمولاً گرد هستند و ابعاد و جنس‌ های مختلفی دارند.
  • میز شش نفره مدرن: میزهای شش نفره معمولاً مستطیل شکل هستند و بیشتر ایرانیان از این مدل میز ناهار خوری مدرن در خانه خود استفاده می‌ کنند.
  • میز هشت نفره مدرن: میز هشت نفر مدرن، مناسب برای خانواده‌ های بسیار پرجمعیت و یا دارای رفت و آمد بسیار بالا است.
  • میز 12 نفره مدرن: معمولاً میزهای 12 نفره برای ادارات و تشکیل جلسات کاری مورد استفاده قرار می‌ گیرند. اما بعضی از افراد این میزها را برای منزل خود خریداری می‌ کنند.
بیشتر بخوانید:  ساخت آباژور

 

مزایای خرید میز ناهار خوری مدرن از کارخانه تهران دکور

خرید انواع میز مدرن ناهارخوری با کیفیت از یک کارخانه معتبر و با سابقه مزایای زیادی دارد که در ادامه با آن‌ ها آشنا می‌ شوید:

  • دارای کیفیت و کارایی بالا
  • دارای طرح‌ ها و رنگ‌ های متنوع برای هر نوع سلیقه
  • طراحی میزها براساس آخرین متد ها و استانداردهای روز دنیا
  • تولید انواع میز در جنس‌ های مختلف برای همخوانی و سازگاری با دکوراسیون داخلی خانه‌ های مدرن
  • دارای وزن سبک (به‌ دلیل استفاده از متدهای روز دنیا) و استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت آن‌ ها

در نهایت میزهای مدرن ناهارخوری، به‌ دلیل ظاهر شکیل و زیبای خود و همچنین قیمت مناسب به‌ عنوان محبوب‌ ترین میزهای خریداری‌ شده در بین ایرانیان شناخته می‌ شوند.

خرید اینترنتی و حضوری میز ناهار خوری مدرن

خرید انواع میز ناهار خوری مدرن به‌ طور حضوری و اینترنتی انجام می‌ شود. بسیاری از افراد تمایل دارند که انواع میز را از نزدیک بررسی کرده و خود از کیفیت آن مطمئن شوند؛ از سویی بعضی افراد دیگر به دلیل نداشتن وقت تمایل به خرید آنلاین یا اینترنتی دارند. کارخانه تهران دکور برای رفاه مشتریان خود شرایط خرید حضوری و آنلاین را فراهم کرده است.

این کارخانه در چهار دانگه واقع شده و افراد برای خرید حضوری می‌ توانند به این مکان مراجعه کنند. خرید های آنلاین نیز از طریق سایت این شرکت انجام می‌ شود. این کارخانه کلیه محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت به مشتریان گرامی عرضه می‌ کند. همچنین کلیه محصولات این کارخانه از چوب درخت راش تولید و به بازار عرضه شده‌ اند. چوب این درخت نسبت به سایر درختان کیفیت و مقاومت بسیار بالایی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
دسته‌ها